Często zadawane pytania

Często zadawane pytania

Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie poniżej, możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem strony kontaktowej.

Często zadawane pytania

Przeczytaj odpowiedzi na nasze najczęściej zadawane pytania. Jeśli Twojego pytania nie ma na liście, skontaktuj się z nami.

Jak samodzielnie zmierzyć moje okna lub drzwi?

Stworzyliśmy proste instrukcje pomiarowe dla naszych klientów. Dzięki nim możesz zmierzyć swoje okna lub drzwi w zaledwie kilka minut. Na każdej stronie produktu znajdziesz rozwijaną sekcję z instrukcjami pomiarowymi dla danego produktu.

Chcę anulować moje zamówienie

Produkty wykonane na zamówienie trafiają do produkcji 5 godzin po złożeniu zamówienia. Po rozpoczęciu produkcji zamówienie nie może zostać anulowane. W niektórych przypadkach nadal można wprowadzić zmiany w produkcie. Skontaktuj się z nami w ciągu 24 godzin.

Chcę zwrócić moje zamówienie

Możesz zgłosić zwrot w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Następnie masz kolejne 14 dni na jego odesłanie.

Zwrot pieniędzy
Po otrzymaniu zwrotu zadbamy o to, abyś otrzymał zwrot środków w ciągu 5 dni roboczych. Zwrot zostanie przetworzony tą samą metodą płatności, którą użyto do zakupu.

Warunki

  • Upewnij się, że produkt jest nieużywany i znajduje się w oryginalnym opakowaniu przed jego zwrotem.
  • Koszty wysyłki zwrotnej ponosisz samodzielnie, chyba że popełniliśmy błąd.

Produkty wykonane na zamówienie
Zamówiłeś produkt na zamówienie? Zwykle nie można ich zwrócić ani wymienić, ponieważ są wykonane specjalnie dla Ciebie.
Jednak rozumiemy, że mogą zdarzyć się błędy pomiarowe. Dlatego oferujemy usługę wymiany: tworzymy nowy produkt na podstawie skorygowanych pomiarów z 65% rabatem na cenę nowego produktu. Staramy się jak najlepiej dostosować do Twoich potrzeb! Więcej informacji o usłudze wymiany znajdziesz tutaj.

Jak zgłosić zwrot?
Wyślij do nas e-mail na adres info@flyscreenmaxx.pl, podając numer zamówienia, a my pomożemy Ci jak najszybciej.

Jaki jest okres gwarancji na Wasze produkty?

Jakość jest dla nas priorytetem. Dlatego oferujemy standardową 3-letnią gwarancję na wszystkie nasze moskitiery i dekoracje okienne. Gwarancja obejmuje funkcjonalność produktu, w tym komponenty i profile.

Ważne jest, aby wiedzieć, że ta gwarancja dotyczy wad produkcyjnych i usterek wpływających na funkcjonalność produktu. Normalne zużycie wynikające z użytkowania, gdy produkt nadal działa prawidłowo, nie jest objęte gwarancją.

Dbamy o to, abyś mógł cieszyć się swoimi moskitierami i dekoracjami okiennymi bez obaw. Jeśli coś będzie nie tak, jesteśmy gotowi pomóc. To nasze zobowiązanie do jakości i obsługi.